Wednesday, June 27, 2012

Eu vara nu mor


De mult timp am vazut si sunt sigur ca si altii au vazut ca romanii stau foarte prost cu memoria. Dar de la acest detaliu pana la ajunge sa plangi un nemernic care si-a batut joc de tara in care atatia se chinuie sa traiasca credeam ca e cale lunga, insa mi-a fost demonstrat contrariul. Toate astea cu ocazia sinuciderii imaginare de care a avut parte lumea de curand.

M-am bucurat cand am aflat ca Nastase "4 case" a fost condamnat la puscarie cu executare, dar ma gandeam ca are destule tehnici mostenite de pe vremea Securitatii incat sa fenteze cumva sentinta. A ales o metoda prin care nu doar ca fenta sentinta ci si atragea simpatia si mila milioanelor de nevertebrate, alegatori importanti care nu vor uita de suferinta prin care a trecut "bietul" PSD-ist. Eu nu pot sa inteleg cum poti sa uiti ce a facut acest om cu Romania, cum a ajuns el cu porecla de "4 case", cum a "nascut-o" el pe Matusa Tamara ca sa justifice 1 milion de Euro si lista ar continua. Si sa spunem ca uiti, ca mormoloc fiind poti sa dai vina pe lipsa de substanta cenusie, dar si sa mai crezi ca omul ala s-a impuscat in grumaz, dar a avut timp si putere sa-si schimbe hainele si sa-si arunce o carpa de 600 de euro la gat, atat cat sa nu se vada rana cea grava si mortala, e deja trecut in domeniul penibilului.

Ciudat e ca cohorta de ziaristi aflati in fata casei nu au auzit vreo impuscatura, desi arma pe care zice-se a folosit-o bombonel nu era chiar una silentioasa. Trecand peste acest aspect aplaudacii nu se gandesc cum ar putea supravietui un om care s-a impuscat in gat, glontul intrand pe o parte si iesind pe cealalta, fara o interventie prompta a personalului medical? Sa nu uitam ca Nastase nu era nici intubat, nici cu perfuzii sau oxigen, nici conectat la aparate de monitorizat. Pe langa acest fapt, el nu a fost operat decat in ziua urmatoare, ceea ce pune serios la indoiala aceasta gravitate a ranilor. In plus a mai fost diagnosticat cu inca un manunchi de boli care urmeaza sa-l aduca in curand in stadiul de bolnav care nu suporta detentia, o afectiune pe care o au mai toti oamenii politici care ajung in pragul usilor cu gratii. Am ramas uimit si scarbit sa vad si aud cum toata suflarea din presa autohtona il plangea pe Nastase, cu injustiile care i se fac si cat de lipsit de suflet sunt cei care pun la indoiala sinceritatea dansului in incercarea de a-si curma suferinta pricinuita de sentinta definitiva. Cea mai mare dezamagire pentru mine a fost sa-i aud pe Victor Ciutacu si Radu Tudor explicand cat de maltratat si oropsit e Nastase, ei pe care-i consideram ultima reduta a jurnalismului impartial din Romania. Nu pot invoca scuza informatiilor venite "pe surse" cand in realitate nu s-a auzit si nu s-a vazut nimic ce sa confirme "povestile" din spatele usilor inchise, iar ceea ce s-a vazut contrazicea vehement informatiile anterioare. Se pare ca influentele politice afecteaza pe oricine respira in acea tara, din pacate!

Vazand acest teatru ieftin pus in scena de clasa politica impreuna cu acolitii din diverse institutii gen politie si sanatate, dar mai ales reactia turmei de oi indurerata si iritata de situatia dramatica a fostului demnitar, ma face sa afirm din nou ca ROMANIA ISI MERITA SOARTA! Sa auzim de bine!

L.E. - Si pentru a ne amuza putin de acest teatru ieftin, aveti mai jos melodia din care a fost inspirat titlul postarii. (Multumesc de sugestie irlandezuzu)

6 comments:

  1. Era bine daca includeai si clipul care circulă pe net "Eu vara nu mor". Una peste alta, România nu își merită soarta, România nu e făcută numai din oameni care au un cuvânt de spus în politică sau acoliți ai neo-comuniștilor.

    ReplyDelete
  2. Multumesc de sugestie, am postat si videoclipul. Sunt perfect constient ca Romania nu e facuta numai din acei oameni, insa ei predomina, ei sunt majoritarii, iar asta s-a vazut in ultimele zile mai tare ca niciodata, iar afirmatia mea a vizat majoritatea cea cu mintea odihnita. Ceilalti de obicei sunt prea putini pentru a se face auziti in principal pentru ca cei care manevreaza prostimea fac tot posibilul sa nu fie deranjati...

    ReplyDelete
  3. Da!!! Imi amintesc ca imediat dupa incident am vorbit cu doua persoane: mama! si soacra-mea. Amandoua il cainau pe saracu' Nastase. Astia sunt romanii, obisnuiti cu abuzurile celor de la putere...

    ReplyDelete
  4. Din pacate asta e o boala incurabila la romani - amnezia! Sunt ferm convins ca atunci cand isi cladeau conturi solide Nastase & Co nu erau cu lacrimi in ochi de grija celor care au de suferit acum de pe urma actiunilor lor. Multumesc de comentariu :-)

    ReplyDelete
  5. exact ce ma asteptam - rubrica de c*caturi e plina de postari si comentarii de la destepti datatori-de-parere, iar rubrica "cealalta Romanie" are 2-3 postari, si alea aruncate la plezneala asa "ca sa fie acolo"
    aveam curiozitatea de a citi din experienta unui compatriot in Irlanda avand in vedere ca si eu calatoresc desi mai departe prin Tasmania si-mi este dor de casa
    Dar aici din pacate nu prea am ce sa citesc. O zi buna la revedere

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stimate domn anonim, multumesc de comentariu in primul rand. Tin sa va asigur ca nu am nimic pe acest blog ce e scris "ca sa fie acolo". Fiind un blog personal, scriu ce am pe suflet si ce ma macina. Din cand in cand mai scriu si chestii despre "cealalta Romanie", dar asta nu inseamna ca voi posta DOAR de alea. Multumesc totusi de vizita!

      Delete