Tuesday, November 16, 2010

Sclavagismul din presa sportiva


A mai trecut o etapa de campionat in care "granzii"(sinonimul echipelor care traiesc din amintiri) din Bucuresti au dat cu mucii-n fasole, in detrimentul celorlalte echipe care isi doresc un loc cat mai sus in campionat.

Aseara, ultimul meci a fost cel dintre CFR si Gloria Bisnita, un meci care mie personal mi-a parut cel putin ciudat. Constient ca echipa pe care o sustin a mai facut "intelegeri", ca sa nu folosesc termeni de cofetarie, nu ma mai mira nimic din ce se intampla acum. La fel nu ma mai mira sclavagismul de care da dovada presa sportiva. Si cand zis presa sportiva, ma refer la tot tacamul: ziarele,comentatorii de meciuri, prezentatorii de emisiuni si de foarte multe ori, invitatii emisiunilor de cocina. De ce "cocina"? Pai nu poti sa numesti altfel un studio unde se porcaiesc toti si actioneaza intocmai la indemnul celor cu bani. E drept ca poate am injosit putin porcii, tinand cont ca aceste mamifere mai actioneaza si din proprie initiativa, nu doar la comanda "stapanului".

Despre pupincurismul tipic presei sportive am mai scris in postari anterioare, insa de data asta am citit un articol al unui prieten de al meu, in care isi exprima si el parerea referitor la lipsa de coloana si greata provocata de sclavii de la GSP TV. Articolul il puteti lectura AICI! Eu m-am amuzat cand am citit cele scrise de Chefere, pentru ca sunt lucruri care se intampla tot timpul si sunt mai mult decat evidente. Orice echipa din provincie joaca, in timpul meciului o sa auzi macar odata in fiecare repriza o amintire si o descriere a situatiei de la Steaua/Dinamo, dar in principal de la Steaua. Dupa meci, indiferent ca e meci de campionat, de cupa, de Europa League, de Champions League, de echipa nationala, de care meci vreti voi, e sunat ciobanul suprem pentru a-si da cu parerea. Totusi e bine ca e sunat si nu chemat in studio, ca la pupatul in cur "in direct" ar fi nevoie de patratelul rosu si s-ar incasa amenzi de la CNA. Asa, pupincurismul "vorbit" nu e sanctionabil.

Asadar eu m-am amuzat de supararile Chefereului, desi asa ceva nu e normal, insa in Romania nimic nu e normal, cu atat mai putin in fotbal. Eu m-am obisnuit deja si mi-am dat seama ca nu are rost sa-ti bati capul pentru niste mormoloci cu pretentii de jurnalisti, care probabil ca si-au obtinut diplomele la Spiru Haret, clasa fara frecventa. Altfel nu-mi pot explica cu ce drept si-au insusit numele de jurnalisti, din moment ce nu au nici o tangenta cu aceasta meserie. Astfel de sclavi trebuie ignorati si trecuti cu vederea, pentru ca ei tot sclavi vor ramane si meciurile se vor juca in continuare indiferent de ce ling ei si indiferent de ce spun "granzii" (vezi mai sus). Numai bine!

1 comment:

  1. io ti-am spus ca Spilu Harel e greu pentru astia...tu nu...Batman, Batman! Da-i in fasole caci, dupa cum ti-am mai spus, nici macar neuroni nu imi consum cu ei...totul vine din lamaie :)) Suntem de azi-maine un deceniu obisnuiti cu idiotenile la adresa chefereului, dar ma si tu o dai cu savarinele? nu mi s-a parut niic suspect, decat hai sa fiu ingaduitor, hentul la 11 m primit in prima repriza. in rest...asta e, Claro a incasat goluri identice, vezi meciul de la Vaslui, si in 10 oameni..sa fim seriosi... oricum, nu laud CFR-ul ca a invisn Bistrita...ar insemna sa scad stacheta jos de tot, victoria asta e normala precum aerul respirat, laudam cand batem pe oi si mergem din liga mai departe. in rest...numai bine, da-i in colo de trepadusi otevisti :)

    ReplyDelete