Thursday, December 10, 2009

Ne meritam soarta...

A trecut si turul doi al prezidentialelor de aproape o saptamana deja, dar valurile sunt prea mari pentru a lasa totul in urma.

Am fost si am votat pentru cel care a tinut piept celei mai pestrite aliante intalnite vreodata.Nu ma gandeam vreodata ca voi vedea in aceiasi alianta pe Vadim, Becali si Marko Bela! Un semn mai rau decat asta nu exista. E drept ca in Sfanta Biblie scrie ca "la sfarsitul zilelor" oaia va sta langa lup, dar aici nu era semn de apocalipsa ci doar de un viitor tragic al unei natii. Presa de toate felurile a lovit in Base cu tot ce a putut si de cate ori au avut ocazia, pentru ca CNA se sesizeaza doar la Carcotasi.Basescu m-a pierdut ca si votant in momentul in care si-a lasat ploada semi-analfabeta in PE si cand i-a tinut "spatele" nenorocitei de Ridzi, insa situatia dinainte de turul 2 m-a facut sa merg si sa-l sustin, pentru ca nu a renuntat la lupta impotriva tuturor.

Ce m-a surprins a fost lipsa din "peisaj" a doua persoane de care mi-e scarba, pur si simplu: Ilici si Nastase! Era mult prea putreda treaba aici si m-am temut cu motiv, pentru ca imediat dupa aflarea rezultatelor partiale, primul care a iesit la atac si a urlat cel mai tare a fost chiar Iliescu! L-a urmat indeaproape Nastase... Va dati seama cat au fiert ei in liniste, siguri fiind ca o astfel de coalitie nu are cum sa piarda in fata unui singur om, unui singur partid, iar cand a venit infrangerea, demonii au iesit in fata. Geoana nici n-a mai existat, a fost inghitit de pamant, in schimb au fost foarte multi altii care au inceput sa "latre". Am un zambet de excroc si acum pe buze, cand ma gandesc ca am votat cu Basescu si am fost unul dintre cei care a impiedicat (re-)venirea la putere a lui Iliescu si Nastase...

Si daca tot am ajuns aici, un al lucru incredibil s-a intamplat dupa alegeri: tirada impotriva noastra, a celor plecati din tara... Dupa ce mai bine de 100.000 de romani (din aprox 3 milioane) plecati in strainatate, l-au votat pe Basescu, am fost facuti "vinovati" de victoria sa. Cum Romanul e cretin din fire si manipulant, cum a dictat presa, asa a reactionat si dobitocul de rand, pentru care gandeste OTV-ul si a inceput sa ne atribuie, noua, celor plecati la munca in strainatate, numai adjective originale si tipic romanesti: capsunari, hoti, spalatori de buda, cersetori, milogi, dezertori, ratati, sclavi si lista ar continua cu alte cuvinte care nu-si au locul aici.

In primul rand, daca cei cu drept de vot din tara mergeau sa-si stampileze preferatul, atunci nu se ajungeau la discutii de acest gen. In schimb rezultatele din tara au fost foarte bine impartite, aproape egal, diferenta dintre invingator si invins fiind gasita exact in voturile "diasporei", sau cel putin asa vrea sa vada toata lumea.Nastase a venit cu o idee foarte cretina, cum ca noi nu am putut sa fim controlati si ca s-a facut turism electoral si s-au luat bani pentru vot, etc, etc.
El nu stie, prostalaul ca au fost oameni care au avut de calatorit destul de mult pentru a ajunge la o sectie de votare unde s-a mai stat si la coada pentru a pune o stapila, asa ca nu vad de unde acest turism electoral. In Irlanda era o singura sectie de votare si sincer ma indoiesc ca sunt oameni dispusi sa cheltuiasca sute de euro pentru a "trage o fuga" la Londra sau pe continent pentru a mai pune o stampila. Referitor la partea cu primitul de bani nici nu are rost sa detaliez, de parca cineva cine munceste in strainatate se uita la 50 de lei (12 Euro) pentru un vot.
Multi ne-au acuzat ca nu avem habar de ce se intampla in tara, insa sunt ferm convins ca cei care au fost la vot sunt mult mai bine informati decat mare parte dintre cei care au votat in tara. Aici nu exista influenta televiziunilor cumparate sau a ziarelor comandate. Si aici se scrie de Romania, dar dintr-un punct de vedere echidistant, iar ceea ce citim nu e placut deloc. Am fost acuzati ca nu ne pasa de tara, insa dobitocii care spun asta ar trebui sa se abtina. Daca nu ne-ar pasa de tara, nu ne-am duce la vot si ne-am vedea de vietile noastre. Din contra, ne pasa de tara mai mult decat celor de acasa, pentru ca noi vrem sa ne intoarcem acasa si facem tot posibilul sa ajutam la schimbarea in bine.

Foarte multi mojici au urlat ca sa ni se ia dreptul la vot, ca am fugit din tara si i-am lasat pe toti la greu. Pai pe ei cine ii tine acolo? Ei de ce nu se duc sa incerce sa-si faca un viitor? E foarte simplu sa acuzi si e si mai simplu sa-ti plangi de mila ca Romania e vai si amar, insa nu ar face nimic pentru a schimba situatia. E mai bine sa te balacaresti in rahatul tau si sa arunci cu bolovani inspre cei care incearca sa-si imbunatateasca soarta, pentru simplul fapt ca tu esti prea lenes, prea fricos sa schimbi ceva in viata ta, dar ii acuzi pe altii ca au indraznit.

Din cauza unor astfel de oameni Romania isi merita soarta, pentru ca astfel de oameni sunt foarte multi acasa, semn ca Geoana a castigat peste 5 milioane de voturi. Poate era mai bine sa iasa Geoana, sa-si puna streangul cei care-si plang de mila, sau sa iasa in strada pentru a-si aduce Ilici vechile cunostinte(minerii) si sa le explice cum e cu democratia. Dar nu puteam sa nu votez cu Basescu. Imi pasa prea mult de viitorul copiiilor mei, imi pasa prea mult de viitorul pe care nepotii mei Adonis si Ioana il vor avea in tara aia semi-comunista... O sa fie bine! Trebuie sa fie bine cumva! Oricum, o sa fie incomensurabil mai bine decat daca iesea la putere Iliescu...scuze, Nastase...scuze, Geoana...ca tot ii incurc

Si ca sa va descretiti putin fruntile, aveti AICI un filmulet care m-a facut sa rad in hohote, in care este descrisa o reactie din sediul PSD la aflarea rezultatelor oficiale :P Enjoy!cum ar zice rusul :P

No comments:

Post a Comment